Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak tedy znovu. Ne USA, ale já se cítím ohrožený Ruskem pod vedením Putina. Myslím, že nemusím připomínat co pro nás udělaly USA a co Rusko. Stálé americké základny u nás už se nemůžu dočkat a budu ji podporovat. Američan mi totiž nezavře příbuzné za to, že projevují jiný názor. Američan je schopen se Rusku postavit, když už toho naše armáda není schopna. Američan je totiž momentálně pro malou zemi na pomezí mezi východem a západem jedinou rozumnou alternativou.

1 0
možnosti
Foto

A to, milá soudružko, zdaleka není nic proti tomu, že se jedná o zřízení US základny v Čechách:

http://www.turnovskovakci.cz/view.php?nazevclanku=starosta-turnova-o-v&cisloclanku=2015040001

1 0
možnosti

Opakovaný vtip není vtipem. Člověk Vašeho rozhledu by to mohl vědět.

0 0
možnosti

zase příkladná diskuze kde se přímo skvěle předvádí proameričtí trollové, s vaším slepým přístupem a máváním na konvoj jste mi všici k smíchu ;-D;-D;-D prostě ubožáci.

P.S.: jen do mě,jak jsem placen z kremlu atd. každý z vás tady o mě ví hov... ! pro mě vaše výkřiky jsou jen hýkání potrefené husy, jste nuly.

0 1
možnosti

A pro dnesni den a tento clanek uz jen podekovani redakci za prikladnou starost o cistotu textu.

0 1
možnosti

Za pseudokomunistu, az na male cestne vyjimky, drzeli vsichni jazyk za zuby. Ted tu historie rozhazuje plnymi hrstmi levne komunistobijce mlatici kolem sebe holemi DO VSEHO co je nablizku. Mlati kolem sebe holemi, jako by si zpetne chteli koupit svoji davno ztracenou hrdost. Ted, kdy nikomu vyriznuti jazyka nehrozi. Hrdinove.

1 1
možnosti

Jak prskaj, bolševici, nááádhera....;-D;-D;-DR^

3 0
možnosti

přímo rajská hudba R^:-)

2 0
možnosti

Šít do oficiální propagandy je jedna z možností sebeobrany. Dík za článek R^

0 1
možnosti

Zas jeden clovek, co ma sedou kuru 'mozkovou v poradku'. Doba dospela do stavu, kdy za prostou normalnost jesti udelovat karmu. Je tedy vase.

3 3
možnosti

Byl Vladimir Vladimirovič hodně naštvanej?

4 2
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1169x
otevřít oči, koukat, myslet a nenechat si vyplachovat mozek zejména lží politiků, mediální masáží a lidskou tupostí