Věra Filipová

otevřít oči, koukat, myslet a nenechat si vyplachovat mozek zejména lží politiků, mediální masáží a lidskou tupostí
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1169x

Věra Filipová

Nechci

Nechci být vašim poslušným hráčem s předem rozdanou kartou bez trumfů, nechci žít v bahně a počítat minuty nádechu, nechci být holka pro všechno, nechci a nemusím, to už vím. Kdo to ví?

25.3.2014 v 19:12 | Karma: 10,16 | Přečteno: 609x | Diskuse| Ostatní

Věra Filipová

Básně pro blázny III.

Další z básní pro blázny. Žádná změna, pořád jen depka, depka, kdy to bude jinak? Přicházejí Vánoce, veselme se, hurá. Třeba se to veselí na mě nějak přenese a depky pominou, protože kdyby to nefungovalo, proč by lidé na to hráli? A že je to jen hra a často přetvářka a klam, mě přesvědčuje chování všech okolo. Kdyby tak aspoň pár lidí upřímně věřilo, že jsou to svátky radosti žití, pospolitosti a ne radosti z drahých darů.

21.11.2013 v 21:12 | Karma: 5,82 | Přečteno: 198x | Diskuse| Ostatní

Věra Filipová

Další z básní pro blázny

Když je mi hodně smutno, sednu a píšu. Někdy jen hlouposti, někdy povídky, někdy básničku a vždycky si to čte jedna moje vrba. A chápe mě a také přesvědčuje, že to hezké můžu zveřejnit. Tak tady vybrala jednu básničku, zase tu depresivní.

18.11.2013 v 21:06 | Karma: 6,54 | Přečteno: 187x | Diskuse| Ostatní

Věra Filipová

Básně pro blázny

Rozvod, další rozchod, nic nebylo jednoduché, abych se úplně nezbláznila, tak jsem prostě psala a pár lidem se to líbilo, prý se mám podělit :-)

14.11.2013 v 18:50 | Karma: 6,13 | Přečteno: 321x | Diskuse| Ostatní