Věra Filipová

otevřít oči, koukat, myslet a nenechat si vyplachovat mozek zejména lží politiků, mediální masáží a lidskou tupostí
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1169x

Věra Filipová

Moje perspektiva koreluje kolem nuly, jako perspektiva našeho státu

Mé příběhy se uzavřely, kruh se uzavřel. Já už nemám do konce svého života šanci na normální život bez exekutorů v patách. I kdybych makala za stotisíc měsíčně, všechno padne na dluhy exmanžela.

29.4.2014 v 15:07 | Karma: 36,89 | Přečteno: 4823x | Diskuse| Ostatní

Věra Filipová

Příběh IV. Notář, notářská komora versus občan

Tak se mi nahromadily všechny možné exekuce, díky exmanželovi mám dluh možná deset, patnáct mlionů. Dneska to nikdo neví. Nikdo neví, kde reálně ex bydlí, jak se živí, umí v tom chodit. Trvalé bydliště na ubytovně, tam exekutor těžko vyrazí něco pobrat. Že by pracoval a měl mzdu, on?? K smíchu, od toho jsem já. Já musím živit děti, platit jeho dluhy - mám exekuce na plat, na invalidní důchod.

27.4.2014 v 16:23 | Karma: 27,43 | Přečteno: 1144x | Diskuse| Ostatní

Věra Filipová

Příběh III. Tak vám asi peru – špinavé peníze

Mám doma dva syny, znáte to, pořád peru. A tu telefonát, neznámý účet na mé jméno, pátrám, sháním info a pocit? Asi zase peru. Po zablokování běžného účtu exekučním titulem (Na všechno už kašlu a Příběh II), mi asi po třech letech volá agentura B4B s tím, že dlužím peníze na nějakém účtu. Jeho číslo mi vůbec nic neříká, asi jde o omyl. Paní ochotně nabízí, že vše prověří a zavolá za týden. Opravdu se ozvala, tak se prý jedná o dluh na technickém účtu. Vůbec nemám tušení, že nějaký takový účet mám a kde se objevil? Jak dlouho ho mám, za jaké poplatky, jaké tam jsou pohyby, vždyť nic nevím.

21.4.2014 v 20:55 | Karma: 21,71 | Přečteno: 1383x | Diskuse| Ostatní

Věra Filipová

Příběh II. Exekutorští pazgřivci, dále jen pohůnci

Přišla jsem domů z obchodu a čekala mne návštěva. Pan exekutor. Bylo mi zle. A s tím oni počítají. Se svými nehoráznými kompetencemi požehnané státem, se chovají nadřazeně, arogantně a bez špetky profesionality. Chovají se jako prasata, jako nájemní pohůnci. Já jsem exekutor, tak se boj. Vlastně on k vám domů nejde exekutor, ale vykonavatel, bez vzdělání,v podstatě kdejaký asociál-kdo jiný by to mohl dělat.

17.4.2014 v 20:10 | Karma: 27,37 | Přečteno: 1971x | Diskuse| Ostatní

Věra Filipová

A na všechno už kašlu

Tak jsem se rozhodla, že se chvilku budu věnovat skutečné realitě. Chtěla bych se vyjádřit, vzhledem k tomu, že už nevím, kde jinde mě někdo uslyší, k dění v tomto státě. Jako občan České republiky mám vážné pochyby o tom, že žiji v demokratickém státě, kde jsou zachována rovná práva všem občanům. Budu se věnovat jen reálné zkušenosti, osobnímu příběhu. Žádné jedna paní povídala, slyšela jsem že...Toto je můj osobní příběh se střetem s demokracií. Dnes bych začala soudní mocí, poté o našich exekutorech, jejich praktikách a jak se nebát, potom bych probrala práci notářů a jejich notářské komory. A nakonec policie. Uvidíme, třeba máme obdobné zkušennosti, třeba nás je víc, jejichž práva jsou sice rovná, ale pro jiné rovnější s posvěcením složek státu. Třeba mi někdo poradí, kde tedy už se dovolat práva, když stát selhává, velmi ochotně a rychle???

14.4.2014 v 22:02 | Karma: 35,46 | Přečteno: 2936x | Diskuse| Ostatní